Pomoc zdalna

helper

Pomoc zdalna opiera się na świadczeniu usług informatycznych na odległość. Połączenie zdalne nawiązywane jest na życzenie klienta przy pomocy programu TeamViewer i polega na udostępnieniu podglądu ekranu jego komputera jednemu z naszych pracowników.

Połączenie zdalne pozwala skrócić czas reakcji na zgłoszony problem do minimum.
Oszczędność czasu jest niewątpliwą zaletą tego rozwiązania i przekłada się jednocześnie na znaczące zmniejszenie kosztu usługi.

JAK SKORZYSTAĆ Z POMOCY ZDALNEJ?

Należy wejść na stronę klm24.pl i wybrać Pomoc zdalna w menu.

Zezwolić na pobieranie programu TeamViewer do sesji zdalnej o nazwie POMOC ZDALNA.exe

Rozpocznie się proces pobierania pliku, który należy później uruchomić.

Po zainstalowaniu i uruchomieniu programu wyświetli się okno z Twoim ID i hasłem.

Hasło i ID należy podać naszemu pracownikowi, który za ich pomocą połączy się zdalnie z Państwa komputerem.