Inteligentny asystent księgowości

Bezproblemowa księgowość.
Komplet dokumentów w terminie.

Wygodna i wydajna współpraca z klientami.

Wszystkie dokumenty w jednym miejscu

Koniec szukania faktur po segregatorach, mailach i dyskach sieciowych. Do Twojej dyspozycji oddajemy szyfrowane archiwum faktur, wygodny Panel Księgowego, Panel Klienta i aplikację mobilną do przesyłania faktur.
Teraz szybko znajdziesz potrzebne dokumenty.

  • przesyłanie dokumentów przez aplikację webową,
  • przesyłanie dokumentów na dedykowany adres mailowy,
  • aplikacja mobilna do przesyłania faktur paragonowych i papierowych,
  • wirtualny segregator – łatwo znajdziesz wszystkie faktury, wyciągi bankowe, umowy, deklaracje.

Co  może, robi się samo 

Koniec z ręcznym przepisywaniem danych z faktur do programu księgowego. 

Szybki i skuteczny OCR pomoże Ci w powtarzalnych czynnościach. 

Ty wykorzystasz zaoszczędzony czas, jak tylko chcesz.

  • szybkie księgowanie faktur,
  • schematy księgowania dostosowane do Ciebie,
  • import do KPiR i na konta księgowe,
  • odliczanie paliw i innych kosztów eksploatacji samochodów,
  • wygodne księgowanie wyciągów bankowych – już wkrótce!

Bezproblemowa komunikacja

O wiele przyjemniej prowadzić księgowość, gdy dokumenty czekają zawsze w terminie, a wątpliwości dotyczących zakupów klientów pozbywasz się szybko i bez problemów. Ze Scanye jest to możliwe. Przekonaj się.

  • automatyczne prośby o przesłanie dokumentów – już wkrótce!
  • informacja “to już komplet dokumentów” od klientów,
  • komentowanie faktur z klientami,
  • tablica z klientami “zaksięgowanymi” i “do zaksięgowania”