Inteligentny asystent księgowości
Bezproblemowa księgowość.
Komplet dokumentów w terminie.
Wygodna i wydajna współpraca z klientami.
Wszystkie dokumenty w jednym miejscu
Koniec szukania faktur po segregatorach, mailach i dyskach sieciowych. Do Twojej dyspozycji oddajemy szyfrowane archiwum faktur, wygodny Panel Księgowego, Panel Klienta i aplikację mobilną do przesyłania faktur.
Teraz szybko znajdziesz potrzebne dokumenty.
- przesyłanie dokumentów przez aplikację webową,
- przesyłanie dokumentów na dedykowany adres mailowy,
- aplikacja mobilna do przesyłania faktur paragonowych i papierowych,
- wirtualny segregator – łatwo znajdziesz wszystkie faktury, wyciągi bankowe, umowy, deklaracje.
Co może, robi się samo
Koniec z ręcznym przepisywaniem danych z faktur do programu księgowego.
Szybki i skuteczny OCR pomoże Ci w powtarzalnych czynnościach.
Ty wykorzystasz zaoszczędzony czas, jak tylko chcesz.
- szybkie księgowanie faktur,
- schematy księgowania dostosowane do Ciebie,
- import do KPiR i na konta księgowe,
- odliczanie paliw i innych kosztów eksploatacji samochodów,
- wygodne księgowanie wyciągów bankowych – już wkrótce!
Bezproblemowa komunikacja
O wiele przyjemniej prowadzić księgowość, gdy dokumenty czekają zawsze w terminie, a wątpliwości dotyczących zakupów klientów pozbywasz się szybko i bez problemów. Ze Scanye jest to możliwe. Przekonaj się.
- automatyczne prośby o przesłanie dokumentów – już wkrótce!
- informacja “to już komplet dokumentów” od klientów,
- komentowanie faktur z klientami,
- tablica z klientami “zaksięgowanymi” i “do zaksięgowania”